
maak een goede eerste indruk .
Teksten voor website
Lukt het je niet om goede teksten te schrijven voor je website? Omdat je niet weet wat je wel en juist niet moet schrijven. Of kost het je moeite een vlot verhaal te schrijven? En verval je snel in clichés die jouw merk en bedrijf niet onderscheiden van de rest. Wil jij niet langer twijfelen aan de teksten op je website? Besteed je tekst dan uit aan een tekstschrijver.
Of het nu gaat om begeleidende teksten, overtuigende verkoopteksten of blogs. Bezoekers lezen jouw verhaal en kunnen enthousiast worden, maar ook afknappen. Als jouw teksten bijvoorbeeld vol met fouten zitten, kom je slordig en niet professioneel over, terwijl je dat helemaal niet bent. En als bezoekers na drie lezen nog niet weten wat je met die ene zin bedoelt, is de kans groot dat ze verder kijken. Zonde natuurlijk.
voordelen tekst laten schrijven
- je bespaart tijd en geld
- meer bezoekers en hogere conversie
- je laat een goede indruk achter
bespaar tijd & geld
Veel ondernemers besteden het schrijven van teksten graag uit, heel slim. Want ondanks dat je als ondernemer zelf alles weet over je bedrijf, is het lastig om dit in een goed verhaal te gieten. Niet gek, want je bent niet dagelijks met schrijven bezig. Daardoor kost het schrijven van teksten op de website veel tijd, kostbare tijd die je beter aan andere zaken kan besteden.
meer bezoekers, hogere conversie
Je hebt natuurlijk niks aan een mooie website als er geen bezoekers op komen. Dus jouw website moet te vinden zijn in zoekmachines. Wanneer je de juiste woorden gebruikt, verhoog je jouw kansen om gevonden te worden. Dan bedoel ik niet dat je lukraak zoektermen strooit in je teksten, want je voor potentiële klanten en die lezen dat niet graag. Maar het is wel mooi dat je en vlotte teksten hebt en gevonden wordt met jouw verhaal.
Zodra er bezoekers op de site komen, wil je natuurlijk ook dat ze iets doen. Een dienst afnemen, zich aanmelden voor een cursus of een product aanschaffen. Jouw verhaal moet dus ook bezoekers verleiden om in actie te komen. Als copywriter help ik je aan geoptimaliseerde teksten voor zoekmachines en zorg ik voor de juiste gebruikerservaring.
een goede indruk
Bezoekers komen niet snel op je site en als ze er dan belanden, kunnen ze zo weer weg zijn. Ze zoeken naar een antwoord op hun vraag en die moet je ze snel geven. Niemand houdt ervan om veel moeite te doen, dus maak het bezoekers makkelijk en laat een mooie indruk achter.








werkwijze
Zodra ik webteksten, nieuwsbrieven of offline – teksten voor je ga schrijven, wil ik jou en het bedrijf eerst beter leren kennen. Dat is fijn, omdat ik zo het verhaal beter naar buiten kan brengen. Dit kan telefonisch, per mail, Zoom, Teams of we spreken old school af. Zodra ik weet wat jouw wensen zijn, maak ik een voorstel. Akkoord? Dan ga ik aan de slag. Omdat ik voor verschillende opdrachtgevers werk, hoor ik graag wanneer je de content verwacht. Tijdens het schrijven van webteksten, let ik ook op de structuur van de teksten en de indeling van de website.
Fijn voor lezers en meteen goed voor de vindbaarheid in zoekmachine zoals Google.

Kennismaken
We spreken af, online of in het echt. Jij vertelt me wat je wensen zijn. Ik laat je weten of ik die in vervulling kan laten gaan.

content
Ik ga aan de slag met jouw teksten, website of drukwerk. Binnen de afgesproken tijd, zorg ik dat je jouw content hebt.

Happy
Je bent blij met het resultaat en dik tevreden. We waren een goed team! We nemen afscheid en wie weet blijven we samenwerken.
afspreken?
Mijn naam in Martine van de Merwe en als tekstschrijver uit Maassluis schrijf ik graag jouw verhaal. Met zo’n klein tekstbureau werk je vlot samen. Ook als je niet uit Maassluis komt.
Kennismaken? Neem vandaag nog contact op door een bericht achter te laten, dan vertel ik je meer. Per mail, telefonisch, videobellen of we spreken gezellig af.